Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 kr

Handelsbetingelser

 

FRAGT/LEVERING 


Modermælk.dk tilbyder fragt med GLS på alle ordrer. Du kan blandt andet kan du få leveret til en af de mere end 700 pakkeshops - læs
her hvor du finder den nærmeste pakkeshop. Du kan også klikke her og læse om GLS pakkeshops.

 

Fragtpriser på alle ordrer på minimum 499kr.:

  • GLS Pakkeshop 0 kr.
  • GLS Erhverv 29 kr.
  • GLS Privat 29 kr.

 

Fragtpriser på alle ordrer under 499kr.:

  • GLS Pakkeshop 29 kr.
  • GLS Erhverv 49 kr.
  • GLS Privat 49 kr.

 

 

Nedenfor kan læse mere om fordele og procedurer ved de tre forskellige leveringsmetoder:

 

1. Levering til pakkeshops (læs her hvor du finder den nærmeste):

Der findes mere end 700 pakkeshops i Danmark

Ofte i dit nærmiljø, fx den lokale Brugs, tankstation eller butik.

Du bestemmer selv hvor og hvornår du vil hente pakken.

Pakken skal afhentes indenfor 5 arbejdsdage.

Du modtager advisering på sms og mail, så snart den er klar til afhentning.

 

2. Levering til din arbejdsplads:

Altid nogen til at tage imod pakken på arbejdspladsen.

Du skal ikke selv hente pakken.

Du skal ikke være hjemme og vente på fragtmanden.

Bestillinger med vægt over 20 kg bæres ikke længere end til stueetage.

3. Levering til din private adresse:

Få leveret lige til din dør. Kræver at du er hjemme på modtagelsesdagen eller påfører ved bestillingen et sted pakken må stilles såfremt du ikke er hjemme. Alternativt kan der sættes en seddel på dør eller postkasse med fuldmagt til at sætte den et sted, f.eks. i en garage eller skur. Bestillinger med vægt over 20 kg bæres ikke længere end til stueetage. 

Pakken vil blive forsøgt leveret en gang og herefter vil man modtage seddel fra GLS om at kontakte dem med henblik på aftale for ny levering. Ved forgæves forsøg hos kunder der bor i en opgang med dørtelefon, vil der blive sendt brev med Post Danmark om at kontakte GLS med henblik på ny levering.

For kunder i og omkring Århus, Randers, Viborg, Djursland og Aalborg vil pakken efter 1. leveringsforsøg blive afleveret i nærmeste pakkeshop og modtager vil få en seddel om at pakken kan leveres her.

 

Ordrer vi modtager inden kl. 16.00 på hverdage afsendes samme dag, med forventet levering hverdagen efter. Ordre modtaget efter kl. 16.00 på hverdage afsendes den følgende hverdag og leveres hverdagen efter. Ordrer modtaget i weekenden og på helligdage afsendes på førstkommende hverdag.

 

Ved levering med GLS fremsendes mail (tjek evt. spamfilter) når pakken er leveret i den ønskede pakkeshop. Hvis der er indtast mobilnummer i stamdata fremsendes der også en sms.

 

Modermælk.dk tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl, stavefejl, leveranceændringer fra vore leverandører samt forsinkelser, som Modermælk.dk ikke kan kontrollere. Er varen i restordre eller udsolgt, gives besked via email. 

 

 
BETALINGSKORT 

Til danske kunder er det muligt at anvende Dankort / VisaDankort i shoppen. Yderligere tilbyder vi betaling med internationale betalingskort såsom: VISA, VISA Electron, Mastercard & Maestro. Valutaangivelsen er DKK. På kort som er udstedt udenfor EU, vil der blive pålagt et gebyr.

GARANTI 


I henhold til den danske købelov har du 2 års reklamationsret på alle varer. Reklamationsretten gælder fra den dag du fysisk modtager varen. 

FORTRYDELSESRET 


Du har 14 dages fortrydelsesret/returret fra varen er leveret. Fortryder du købet, skal du for egen regning sende varen tilbage til følgende adresse: 

Modermælk.dk 
Michael Drewsens Vej 7, Bygning 3 
8270 Højbjerg 


Returnering skal aftales med vores kundeservice på telefonnummer 77 34 79 14 (man-fre 10.00-16.00) eller via mail på info@moder.dk. Når du sender varen tilbage, skal den være i samme stand, som da du modtog den. Du skal vedlægge brev indeholdende ordrenummeret.


Benytter du dig
af fortrydelsesretten
, vil du få dine penge retur, så snart vi har modtaget varen retur. Pengene vil blive indsat på din konto. Der må dog beregnes en behandlingstid på ca. 8 dage for returvarer. Send venligst ikke returvarer pr. efterkrav – disse vil ikke blive modtaget. 


REKLAMATION


Skulle du mod forventning modtage en vare der ikke svarer til det du bestilte og ønskede skal du senest 3 dage fra modtagelse af din vare, gøre os opmærksom på det - enten via mail eller telefon, så vi kan rette op på fejlen. Se kontaktinformationer nedenfor eller klik her

Ved køb af varer som ikke er til husholdningens løbende forbrug, har du 2 års almindelig reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet eller pengene tilbage, afhængigt af den konkrete situation. Dette gælder naturligvis kun, hvis der er tale om en berettiget reklamation, og såfremt manglen ved varen ikke er opstået som følge af slid, fejlagtig brug eller anden adfærd, der har forvoldt skade på varen. Du skal reklamere hurtigst muligt efter at du har opdaget fejlen/manglen ved varen.

Som nævnt bedes du kontakte os pr. e-mail hurtigst muligt, om hvori fejlen/defekten består. (Deres ordrenr. skal fremgå i e-mailen). Varen skal returneres til: Jobamora ApS,  Michael Drewsens Vej 7, Bygning 3, 8270 Højbjerg


KONTAKTINFORMATION 


Jobamora ApS
Kontoradresse: Michael Drewsens Vej 7, Bygning 3, 8270 Højbjerg 
Lageradresse: Michael Drewsens Vej 7, Bygning 3, 8270 Højbjerg 
Tlf.: +45 77 34 79 14 
E-mail: info@moder.dk 
CVR-nr. 34204993

 

 

 

77 34 79 14

Kundeservice
 

Åbningstider

Mandag - Fredag: 10.00 - 15.00
 

Gratis Fragt

Ved ordrer over 499